Analys av ett examensarbete

Goddag!
Vilken jävla jäsig dag det har varit idag. Jag ställde klockan på 8, men sov till kl 10. Åt frukost i lugn och ro och sedan drog jag till biblioteket. Jag har gruvat mig för att göra en uppgift i flera dagar men idag kände jag att det var fan dags att ta tag i den. Det gjorde jag! 1,5 timme tog det att skriva den. Häärligt! Så den var inte så jävla svår som jag föreställt mig...
Idag kommer mitt lilla hjärta hem. Gud så jag saknar honom nu. Är det fortfarande regnfritt när klockan slår 16.30 blr det väl lite fotbollsträning för junior. Sen ska vi bara mysa hela kvällen.
På onsdag drar jag och Devin upp till Söderhamn för då är det skolavslutning där och Mustasch spelar!!! Sen ska vi ut och äta med guldgänget också så det kan inte bli så mycket bättre.
Nu ska jag låna lite böcker och sedan dra mig hemåt. Tjaa då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0