4 år och redan....

kung på att göra mamma ledsen. Han vet precis vad han ska säga och göra för att jag ska ta åt mig, och antingen bli ledsen eller arg.
Detta fenomen är ju så facinerande på ett sätt. Alltså, ungen är 4 år och vet precis vilka knappar han ska trycka på för att få de resultat han är ute efter. Sjukt att barn redan i så tidig ålder begriper det här.
En återkommande kommentar här hemma är bland annat: "När jag är hos pappa kommer jag sakna dig så häääär lite" också visar har med tummen och pekfingret hur jävla lite han kommer att sakna mig! Tänk er då att han kör med detta konstant när han inte får som han vill, eller när vi har en diskussion som inte går hans väg.
Kanske låter töntigt att man tar åt sig men det blir bra knäckande i längden kan jag berätta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0