Ge mig värme eller snö

Vet inte alls vad jag ska blogg om just nu faktiskt. Det är inte så mycket som händer. Pluggar det sista nu och försöker hinna med att jobba lite också. Det är 12 dagar kvar tills jag är tar examen. Sinnes! Då kan jag lova att det blir en sjuhelsicke fest. Oj oj oj! Fan va jag längtar nu. Men nu gäller det att bita ihop in i det sista och försöka få allt klart. Det ska nog gå. Jag ska sitta hela dagen imorgon på biblioteket och plugga så då lär jag få lite gjort iallafall.


Måste ta och tacka Johansson för all hjälp jag fått av henne nu på sista tiden. Det betyder jävligt mycket! Thank you.

Idag när jag och Devin åkte hem från Junia och Fia sa Devin helt plötsligt ; "Meen åååh, va jag längtar till Turkiet nu, det var så varmt och hööönt där".
Lilla älskade pojk, det gör mamma också!! Skulle kunna kapa ena benet om jag fick åka till något varmare land nu. 






Det här jävla vädret som vi har nu får man ju dåndimpen på. Slaskigt och grått. Skulle ju vara jätte mysigt med lite snö nu så man kan åka lite skidor och pulka. 




Tack för mig, hej!

Kommentarer
Postat av: Fia

Haha vad "höön" han är prinsen ;) åh vad skönt det skulle vara med en tripp till Turkland.

Bjuder du så kan jag haka på ;)

2011-12-05 @ 06:41:50
URL: http://fiaf86.blogg.se/
Postat av: FiaJ

Alltid ♥

2011-12-05 @ 13:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0