Volbeat i Sundsvall

Jag var ju på en Volbeat spelning i helgen, och herre min gud va bra de var!! Vill bara se dom igen!
Jag stod ju självfallet längst fram, annars hade man ju kunna skita i att gå dit. Stå i mitten då som någon jävla tattare är inte min cup of tea.

Sen kan man ju inte rå för att man blir som en jävla fjortis när man ser så jävla många snygga karlar på en och samma kväll... på en och samma scen till och med. Men vem fan bryr sig?! Inte jag iallafall...



Ganska het va?




Jag lägger ut både bilder och videos vid ett senare tillfälle....

Tack för mig, hej


Kommentarer
Postat av: Apan

Nuu kom jag på de... Grattis han liknar ju Tatoo Jonny

2010-10-24 @ 19:25:23
Postat av: Anonym

tycker du är en tattare oavsett vart du står

2010-10-26 @ 19:15:17
Postat av: Röö

Kom upp ur bloggtorkan nu :)

2010-12-05 @ 19:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0