#1: Hitta en rik karl

Tjena fan!

Jag lär bara inflika med en lite tanke som har uppstått lite då och då. Senast idag. Denna tanke, eller konstaterande kan man också säga, har funnits i min skalle ett bra jävla tag nu...

Det handlar om heltidsarbete. Jag går i skolan varenda eviga dag denna vecka och jag håller på att få nå sammanbrott!
Hur är det tänkt att man ska hinna med allt, när man är fullt upptagen med ett arbete heela dagen?  
Nej, heltidsarbete kan man alltså bojkotta. 75% är alldeles lagomt anser jag. Va fan, speciellt om man har barn. Då tycker iallafall jag att man kan jobba lite mindre och umgås mer med barnen. Dom är ju trots allt bara småbarn en gång!

Hitta en karl som kan försörja mig är mitt största mål här i livet. Yeees alltså!

Tack för mig, hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bra att gå i skolan. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-13 @ 18:42:25
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0