Angelica fyller 25 år

Idag fyller Angelica 25 år och jag, Johansson och Fagerlund ska åka dit och fira stintan.

Om mindre än ett år är jag också 25. Fan va gammal man blir. Synd att kvinnor bara blir fulare med åren annars hade jag sett fram emot det.
Killar däremot, blir bara snyggare och snyggare... Jävligt orättvist lär jag säga.

Hmm, undra hur Eric Saade kommer se ut om 10 år. Han som är så jäkla snygg redan nu.... Går det åt andra hållet för killar som är snygg vid ung ålder? Att de bara blir fulare och fulare? Det ska faktiskt bli spännande att se....

Jag har, som ni hör inte så mycket för mig idag. Ska åka till bolaget och sen till Erica med Johansson snart iaf. Dags att göra sig klar.

Ciao

Kommentarer
Postat av: MLI

Hahaha.. Intressanta funderingar faktiskt!

2010-06-14 @ 08:47:47
URL: http://emelienl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0