Robot jävel...

Idag var jag i skolan från 8.30-12 bara. Vi har haft teknik idag igen. Jag och Madde har fått gjort en "robot" och en frigolitsåg :) haaha, vilket jävla dallas det är i skolan egentligen, men vi har iallafall roligt:)

Precis nu när jag skrev om roboten kom jag ju på att ta fram den och visa Devin. Han var inte alls lika exallterad som mamma utan han blev skit rädd. Den där roboten har röda lysdioder till ögon också blont afrokrull till hår. Om man vill starta själva roboten trycker man bara på en knapp så börjar den hoppa tack vara en snurr-grej som sitter på näsan. Devin blev iallafalla livrädd för hela aparaten och vela inte leka med den som jag trodde.
Här har man kämpat med den där förbannade roboten hela förmiddagen också är han rädd för den... :) Bra där!

Jo, som sagt, vi hann med tolv tåget hem sen åkte jag direkt till Active och tränade en timme. Gick på bandet och körde lite styrka efter de. Sen hämtade jag Devin på förskolan och nu har vi nyss ätit lite mellanmål.

Jaha, nu är hela eftermiddagen förstörd då bara för att Gruvman så stort skulle ta fram roboten. Devin hänger runt halsen på mig nu och är skit rädd. Tamme tan!

Nu ska jag duscha, sen tvätta....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0