Mycket i skolan just nu...

Igår och idag har jag varit i skolan hela långa dagarna. Igår hade vi lödövningar och idag en föreläsning och sedan en film om pedagogen Janusz Korczak och hans liv på eftermiddagen. Filmen var på polska och svartvit så det var ingenting jag skulle stoppa i spelarn en lördagskväll direkt...

Jag vaknade dessutom med huvudvärken from hell imorse, och den har inte blivit bättre under dagen. Sen har jag varit sjuuukt trött idag också. Jag har kommit fram till att jag sover alldeles för lite och har då bestämt att jag ska lägga mig efter Idol ikväll. Alltså runt 21 tiden! Jag måste verkligen få många timmars sömn inatt om jag ska orka resten av veckan. Dessutom är förkylningen inte helt borta heller så det är troligtvis den som gör mig så hängig också...

Nu ska Devin bada sen har jag köp 85% choklad som jag ska unna mig till Idol. Wohoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0