Eebin sjuuuuk...

Precis när vi skulle sätta oss och äta lunch idag ringde de från Devins dagis och sa att han inte var sig lik. Han hade 37.7 i feber och jätte gring och grinade efter mamma hela tiden:( Lillgubben min! Och då är han verkligen inte sig lik.
Så jag åkte och hämta honom på direkten och nu är vi hemma.
Så nu ligger han nerbäddad i soffan tillsammans med snutten och tittar på Pippi. Ser ut som om han kommer somna vilken sekund som helst...

Ska försöka få lite saker gjorda här hemma idag, nu när jag har hela eftermiddagen på mig. Men känner jag mig själv rätt så lägger jag väl mig brevid Devin och sover några timmar. Meeeen jag ska försöka att tvätta och dammsuga lite iallafall...

Hej så länge


Kommentarer
Postat av: Fagerlund

Pruppen då, hoppas han piggnar på sig snart. Hört nå om lägenheten?

2009-09-23 @ 15:57:33
URL: http://fiaf86.blogg.se/
Postat av: Therese

Mmm :( Men han är itne såå fasligt sjuk utan bara lite feber. Men endå...



I call you tonight. After Idol:)

2009-09-23 @ 19:55:03
URL: http://thessangruvman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0