Träningshelvete

Igår fick jag dåligt samvete för att jag åkte och tränade efter jag slutade (kl 14). För att jag inte åkte och hämtade Devin på en gång. Fattar liksom inte när jag ska ha tid för träning annars, om jag inte gör det när han är på dagis. Men jag måste sluta tänka så. Fan va töntig jag är!

Idag tog jag iaf en promenad på 40 min hem från vfu:n. Då tyckte jag att jag hade lagt upp det bra. Får se hur det blir imorgon. Eller om jag rent ut sagt skiter i motion imorgon och trycker en fazer choklad istället :P Haha! Det är ju trots allt lill lördag :P 
Fast...neä.....

ikväll var jag förbi Johanna på jobbet också. Jag skulle hämta mina jobbarskor som hade blivit kvar där. Jag slog till på stort och käkade där också. Kyckling, sallad, lök och mangosås blev det:) Hon hade tyvärr inte tid att sitta så länge med mig för det var ganska mycket folk, så jag åkte upp en sväng på Team Sportia istället och kikade på lite jackor åt mig och skor åt Devin.
Jag hittade en skit snygg Haglöfs jacka som jag blev skit sugen på. Den var nedsatt i pris också, och så fort man ser den där röda jävla lappen kliar det ju i fingrarna på mig.
Får se hur jag gör. Kanske blir en vända till Valbo inom en snar framtid....

Det är så mycket som jag skulle behöva köpa. Allvädersjacka åt mig, och skor och skinnjacka åt Devin står väl högst upp på listan just nu.


Kommentarer
Postat av: Erica

Håller med fazern ja! =)

2009-09-22 @ 22:36:56
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/
Postat av: Gruvan

3-0 till barcelona nu...

2009-09-22 @ 22:40:55
Postat av: Fagerlund

Team Sporita finns bara i Gävle och Sandviken, så du vet =P

2009-09-23 @ 07:23:09
URL: http://fiaf86.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja fast den där jackan finns nog på intersport också tro ja :) eller stadium kanske tillochmed :)

2009-09-23 @ 11:46:50
URL: http://thessangruvman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0