Vem var idioten?

Snart, väldigt snart slutar min VFU. Då har jag varit där i 6 veckor. Så den 2a November går jag tillbaka till mitt normala liv, bestående av: mer tid med Devin, plugga, äta, fika, och träna.
Det här 7-16 arbetet är ingenting för Gruvman. Haha.
Men helt seriöst. Vem var den idioten som kom på att man skulle arbeta mellan dessa tider? Man hinner ju absolut INGENTING på dagarna. Ska man ens försöka hinna någonting efter kl 16 får man ju stressa ihjäl sig....
Nej...som sagt...det är inget för mig...:)

Nu ska jag lägga mig i soffan en stund sen ska jag nog sova. Börjar 6.30 imorgon och sen ska jag ner till Ikea med mamma. Där ska det shoppas....as hell!!!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Näe vem var idioten som kom på att man skulle jobba överhuvudtaget??? Så mycket roligare att vara hemma med barnen!!

2009-10-23 @ 21:22:40
URL: http://mittlivsomtherese.blogg.se/
Postat av: Therese

Jaa, men precis:)

2009-10-24 @ 12:41:52
URL: http://thessangruvman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0