Dagens låt

Ikväll känner jag för lite Kos -03 nostalgi :)

Kate Ryan - Libertine


Kommentarer
Postat av: johanna

Hej Thessie=) Tack för den gamla dängan. Den förgyllde min annars lite sega eftermiddag. Har faktiskt klurat på vad den där låten heter. Man hör den på gymet och på något konstigt, läskigt vis så nynnar man med och höfterna börja rulla.. Nu vet jag :) Ha de, kram / Jejson

2009-10-14 @ 16:58:40
Postat av: Therese

Hahah, vilket modernt gym du verkar gå på Johanna:) Som spelar dängor från 2003 fortfarande :P

2009-10-14 @ 19:19:31
URL: http://thessangruvman.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahah :) Men du vet hur det är Therese. Hittar man något bra. Något som man tycker om! Då släpper man inte gärna taget... Sedan så är väll lite second hand, precis i min stil ;D

2009-10-14 @ 23:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0