Huset från helvete

Jaha, det blev inge hus denna dag heller. Hur länge ska man orka hålla på?
Jag stör mig som fan på 40 åringar som ska köpa hus. Trodde man flytta FRÅN hus när man var 40 år. Men här i stan gör dom tydligen tvärtom!
Skit-apa!

Ja, ja, resan är nu betald och klar och jag boka upp oss på första klass på planet så vi får lite extra space åt benen :) Jävligt nice...

Vi har hyrt "allt flyter" idag och ska snart köpa oss mat och titta på den. Men först måste jag nog titta på färjan, sen filmen :)

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Fia

Vad tråkigt vännen =( Jag håller helt med. Trodde också att man flytta ifrån hus då.



Men det kommer fler hus. Kram Kram

2009-05-25 @ 20:25:38
URL: http://fiaf86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0