Fest

Meeeeeeen vilken trevlig kväll. Jag älskar verkligen alla på Rogers jobb. Dom är helt suveräna. Speciellt Sofia och Ann och Vera, dom är nåt utav det extra :)

Vi käkade mycket gott och hade någon form av femkamp hos Mange och Åsa. Super kul!

Imorgon är det Devin´s favoriter, Mora Träsk i Sandviken. Så dit ska vi och rocka loss :) haha
Fast Devin tycker ju mest om h.e.a.t och mustasch just nu förstås...

Idag har jag föresten skrivit en dugga. jag klarade den galant och jag klara den med 47 rätt av 50 möjliga :) jag är så sjukt bra på fågelläten så de finns inte!!!!!!!!!
Efter duggan gick typ halva klassen och tog en öl och lite lunch på Tant Grön. Nice!!!!

<nej, men nu måste jag sova om jag ska orka upp imorgon..
Lägger upp lite bilder någon dag framöver...


Imorgon blir det fest utav dess like!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Gruvan

Grattis till "Duggan" vad nu det är. på min tid kallades det kort och gott för PROV!

2009-05-30 @ 08:55:33
Postat av: MLI

Åhhh.. Mora Träsk! Hoppas dom spelar alla favoriter då :P

2009-05-30 @ 10:23:03
URL: http://emelienl.blogspot.com
Postat av: Erica

Allt är packat så nu kommer ja =) taggataggataggatagga*

2009-05-30 @ 17:05:14
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0