ÄMLIG

Imorse vakna jag upp med att det droppa ur näsan. Jag var så jävla täppt så de inte ens gick att dra tillbaka.
Vi tog iaf bussen ner till Gävle imorse för att repetera inför duggan vi ska ha på fredag (gode gud hjälp mig!) och sedan tog vi 12 tåget hem igen.
Det var tänkt att jag skulle jobba kväll idag också men jag ringde till Patrik och tala om att jag var förkyld.
Jag vill tamme fan va frisk på fredag så då måste jag vara hemma och kurera mig.
Sen lär jag plugga på fåglar, fågelljud, däggdjur, spilling, spår, småkryp, träd och bergarter också....

Ikväll har vi köpt naturgodis, Så de blir det och Grey´s ikväll.
Eller kanske man ska titta på fotboll?
Ja de visar sig.

Ciao


Föresten så är det lite av en sjukstuga här hemma just nu. För Roger råka ju ut få nå slags nässelutslag igår på morgonen och han har varit sååååå rädd. Ni vet att han har ju aldrig haft en eksem prick på hela kroppen förut, så för han kom ju detta som en chock.
Och nu ligger han i sängen och känner sig lite febrig och frussen.

Jag och mamma skrev sms till varandra nyss:
M - Blev Roger bättre i utslagen?
T- Ja, de vart han, men han är lite frussen säger han. Du vet hur karlar är :) Blir så trött..
M - Ja, jag vet, lite ÄMLIG


Där har vi det!! Det korta, lilla ord som beskriver karlarna bäst. ÄMLIG. Ämlig med stora bokstäver.....
Så jävla bra...

Kommentarer
Postat av: Erica

Men du, du får allt ta och kurera dig väl tills på lörda =) vi får ringas och höras hur de blir! Kramen!

2009-05-27 @ 22:26:11
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/
Postat av: SaraN

Hör att det är dags för den roliga duggan! Jag hörde nog fågelljud i flera månader efteråt, blev tokig :P Lycka till iallafall, det går bra det där :)

2009-05-28 @ 17:00:40
URL: http://sarany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0