Våran helg

hej hej hallå. Jag lever fortfarande, jag är bara för jävla dålig på att uppdatera.

Jag och Devin har iaf varit i Sandviken i helgen och hälsat på min mormor som är jätte sjuk:( Inte alls nå roligt att se henne så dålig, men hon håller endå humöret uppe tycker jag.
Usch ja, det är så hemskt, hur ska jag klara mig när mormor går bort??

Sen hann vi med en sväng på öppna förskolan i Sandviken också. Fia och världens finaste Arvid va också där.
Sen har vi mest tagit de lugnt i helgen. Som sagt, jag har spenderat mycket tid uppe hos mormor.

Igår kom vi hem runt 14 tiden och då åkte vi ut till Anna och Mikals nybygge. Det kommer ju bli sjukt fint när det är klart, det är en sak som är säker...
Sen kom dom hit på kvällen och åt tacos och titta på Wipeout, som vi förörvrigt låg dubbelvikta när vi titta på för de va så roligt. Sen spelade vi lite poker och efter de vart vi alldeles för trötta så då åkte dom hem :)
Tack, tack för en trevlig kväll..

Idag, måndag, har jag varit på min VFU plats och gjort observationer. Det tar ju tusen år innan man lär sig att observera på rätt sätt inom pedagogyrket, men de här var alltså första gången och jag tycker väl att de gick sådär. Ska  sammanställa allt någon dag framöver så får vi väl se om jag har fått fram något..

Nu har jag nyss ätit och ska lägga mig och titta på något avsnitt av OTH, sen kanske jag ska vila några minuter.
Sen ska pojken hämtas och det ska iväg och tränas...

Hej da


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0