Våran helg

Hej hej hallå.

Min mor och far var upp och hälsade på oss igår. Mycket trevligt när de kommer upp :)
Sen på kvällen va vi ut och käka med Anna och Mikal och efter de åkte vi hem till oss och spelade poker. Jag är inte riktigt inne i ett stim när de gäller poker just nu. Det går så jävla dåligt! Den enda som de verkar gå bra för är, håll i hatten, Roger som förr i tiden va sämst på poker.

Idag har Roger jobbat och jag och Devvan har varit ut till Trönö på loppis. Jag går fan aldrig på loppis men jag tänkte att jag skulle ge det en chans idag då. Men det var ungefär som jag förväntade mig. Mycket mycket mycket begagnade, urtvättade kläder
Men jag fyndade faktiskt en sak, trots allt :)

Sen efter de åkte jag och Devin ner på stan för att fika med Jenny, Tova och Viggo. Otroligt roligt att träffa dom, då det va typ hundra år sedan sen vi sågs sist. Efter fikat gick vi i lite affärer och kollade på kläder och skor åt kidsen :) Man skulle ju kunna handla ihjäl sig, så är de ju :)

Imorgon blir de nog förmiddagskaffe hos Maria och Milo om dom har tid för oss :) Sen middagskaffe hos Tompa, Jennie och Alve och efter de blir det lite intervall träning med Nina. Sen prata Anna om någon bio imorgon kväll också så vi får se om vi går på den :)

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0