Tjo och tjimm

Hej och hå va dagarna går fort nu för tiden. Hur som helst så har jag och Devin spenderat helgen nere i Sandviken. Fredagen bjöd på god mat, drinkar och massa prat på Mulles. Det va otroligt roligt att nästan alla vi tjejer kunde träffas och bara vara vi, utan barn och utan karlar :) Tack jäntor för en lyckad kväll..

Lördagen var jag och Fagerlund i Valbo nästan hela dagen. Shoppade och fikade :) Köpte ett par pjucks till Devin som han ska ha på dagis i vår och på försommaren och förhoppningsvis i höst (jag kanske var liite optimistisk där, meen..). Ska lägga upp en bild på dom sen. Köpte även nån enstaka grej på Ikea och ett linne på Gina Tricot..
Sen på kvällen åkte vi hem till oss och käka pizza och titta på Robinson. Så mysigt så :)

Söndagen blev det på ännu mera fika på Marangoni med nästan alla tjejer från fredagen, men då även med våra underbara barn som sällskap:)
Det blev ett trevlig slut på en super trevlig helg.

Jag har även hunnit med att hälsa på min mormor som inte blir nå bättre utan tvärtom :(

Jag ska försöka sno lite bilder av Cicki på facebook och lägga ut lite här så ni som inte har Fb också kan se hur våran helg har varit :)

Nu är de "Ballar av stål". Så jävla bra!

Kommentarer
Postat av: Viktoria ♥

Hej! Vilken helt underbar liten Devin ni har, helt otroligt söt, ett riktigt charmtroll ;) Ni har kanon snygg klädstil på honom också dessutom, me like a lot ;) Trevlig kväll/Viktoria

2009-03-31 @ 19:41:16
URL: http://enprinsessa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0