Sportfåne

Alltså, min Roger är inte den största sportnörden jag känner. Utan tvärtom. Han bryr sig nästan inte ett skit om sport. Han tittar hellre på crapheap challenge (eller va fan de heter) på discovery istället för till exempel VM finalen i fotboll. Därav kan jag påstå att han är sååå ointresserad som det bara går att bli.

Men helt plötsligt så hör jag Roger börjar prata med sig själv och rätt som det är så står han upp och skriker att det är MÅÅÅÅÅL!!
Han har då alltså knäppt över på Edsbyns match mot Sirius i 85:e minuten och helt plötsligt är han jätte intresserad.

"Det va ju fö fan offside juue" hoppa också ur Roger käft nyss.
Jag ställer mig då frågan om Roger ens vet va offside är?

"Ska du inte titta på Discovery nu då?" Frågar jag honom nyss.
"VADÅ, ÄR DE NÅ BRA DÄR???" svarar han och knäpper över direkt för att titta...

Så, han är inte så sportintresserad som han verkar alltså,...

Kommentarer
Postat av: Fagerlund

Hahah =) Ja jag fick en chock igår när Peter satte sig och kolla på bandy med mig, haha =) och när dom sköt och missa sa han att dom var skitkassa som missade målet, som om han skulle va nå proffs på bandy =P hehe

2009-03-09 @ 22:35:33
URL: http://fiaf86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0