Big news

 
Världens vackraste..


Idag har vi varit på Öppna förskolan en sväng och lekt lite. Just nu sover Devin en stund men sen blir de väl full fart igen :)

Det är faktiskt galet mycket att göra i skolan nu tycker ja. Vi fick våran hemtenta igår så den lär man väl börja med snart också:( Men imorgon blir det en heldag på CFL så då får vi ser hur långt jag kommer då...

Och nu till de stora nyheterna!!!!!

Jag och tjejjerna har fått tag på biljetter till Melodifestivalen på Lördag så då bär det av till Stockholm igen. Ska bli så roligt. Hade ju varit skandal om vi INTE fått nå biljetter med tanke på att vi varit där de senaste två åren. Det börjar bli lite av en tradition..

Och nu till det absolut bästa!


Jag ska äntligen få bli fadder. Åt Fagerlunds och Landströms lilla sötfnöt Arvid. Självklart började jag gråta när hon frågade mig för de ska verkligen bli jätte roligt :) Åh, jag är så glad..


Sötaste lilla Arre

Ikväll blir det Aerobics om inte min rygg protesterar. Men jag ska ta nån alvedon alldeles innan så ska de nog gå vägen..

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0