inget att göra...

Det har varit en jätte trevlig helg både här uppe i Söderhamn och nere i Sandviken. Två-dagars blev de för mig också och det har tamme fan inte hänt sen kyrkan brann. Roligt som fan har jag haft iaf och det är huvudsaken.

Idag har jag hunnit träna en timme, tvättat och solat ute på altanen. Va fan ska jag göra nu då? Solen har gått i "moln" bakom björken precis utanför så den kommer inte tillbaka förens runt 13 tiden. Hmm...

Jag ska äta lite yoghurt och frukt nu iaf. Sen ska jag hänga tvätt....

Lägger ut lite bilder från helgen lite senare...


Kommentarer
Postat av: Fia

Jag har inte heller något att göra. Jag har ju liksom ingen altan och sitta och sola på. Och det är så varmt här hemma att klockerna stannar. Ca 35 grader varmt har det varit i sovrummet i natt så man har ju knappt sovit nå. Värre bakfylla idag känns det som. Inatt lär man nog tillbringa tiden i källaren....

2009-06-01 @ 12:26:29
URL: http://fiaf86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0