Byte av förskola för mitt hjärta..

Imorse va jag på utvecklingsamtal med en av Devin´s förskollärare. Hon talade om att han var så duktig och självständig. Han åt och sov bra. Han var snäll mot de andra barnen men också mot de andra pedagogerna.
Det är så roligt att höra sånt där om sitt lilla hjärta :) Jag kan liksom inte förstå hur han kan ha blivit så underbar. Självständigheten lär han ju ha fått av mig, garanterat! :) Hahah. Snällheten kanske inte lika mycket från mig utan det lär vara från Rogers sida :) Och sen det underbart vackra utseende min pojk har, det har han då fått från mig :) Och den långa slanka kroppen Devin har, den har han också fått från mamma ;) mohahahaha

Iaf, så talade jag nu om för dom på förskolan att Devin ska byta till Klossdammens förskola till hösten. Jag tycker det är så otroligt sorgligt att han ska byta men jag gör det för både Devie´s och vårat bästa. Köper vi liksom ett hus i klossdammen-området så blir det för långt att sitta och åka ut med Devin hit två gånger om dagen. Så de kommer inte funka. Sen kommer han att ha närmare till lekkamrater när han blir äldre också om han byter till Klossdammen.

Så nu får vi lita på Jenny J att avdelningen Blåbäret är bra :) Han komemr ju iaf att ha en kompis där redan och de är ju Viggo. Så dessa två hulliganer får man väl se upp med de kommande åren :) Hahah.

Men märker jag att Devin inte utvecklas som han ska i till exemepel motoriken och talet så byter jag tillbaka till Nymåla förskola:) Sådeså!

******************************
Efter samtalet åkte jag och tränade, och nu sitter jag här med en kopp kaffe och en riskaka och räknar minuterna tills det är lunch. Jag är så hungrig!!!!!!

Ska ut till trönö senare...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det kommer gå så bra så! =) Det är toppen fröknar där enl mig så de ska nog inte vara några problem! Sen så får ju jag sällskap på alla tillställningar också ;)

2009-06-03 @ 13:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0