Bihålsinflamation?

Jag har jobbat idag. Varmt som aldrig förr var det där inne kan jag tala om.

Sen har jag knaprat piller utav dess like idag också. Alvedon och bihåls-tabletter ca 10 000 gånger under dagens lopp. Jag har även överdoserat nässpray, men inte fasiken kan väl de va farligt eller?
Så om jag dör inatt så vet ni att jag har ätit en jävla massa alvedon, sinova och tagit en massa sprut av nezeril, och att det förmodligen är dödsorsaken...


Så mitt huvud håller på att sprängas nu tack vara mina bihålor! Kan man ta bort bihålorna på nå sätt? Eller hur fan gör man för att förebygga denna hemska sjukdom?

Nåväl, imorgon ska vi åka till Ockelbo och gå på marknad. Känns inte sååå lockande just nu pga av den stekande hetta som råder utanför. Men jag måste införskaffa Devin nya rockers tischor så han slipper skämmas över sina kläder när han börjar på ny förskola till hösten :) Hahah

Nu ska jag sova!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0