Vårkläder

Ja, som ni kanske märker så lever jag fortfarande och våran redovisning gick galant idag. Jag såg att folk vart lite rörda:P
Men det är iaf mycket skönt att detta nu är över. Nu ska jag slappa fram tills nästa onsdag..

Devin, min vackra prins är världens snällaste pojk. Visst, har han fått ett skapligt humör han också men utöver de så är han otroligt snäll och han lyssnar och förstår verkligen om man pratar med han. Mammas älskling..

Jag sitter och tittar lite på vårkläder åt Devin just nu och det finns mycket fint ska ni veta:) Till exempel så har ju PO.P mycket fina ytterkläder. Meeeen, i´m stuck på de plagg som naturkompaniet har och speciellt Nanook´s micro fleece jacka. Devin hade en sån när han vara runt halvåret och den var verklgen super mysig..

Vi får se va jag bestämmer mig för men mycket fina vårkläder kommer han då att få :P

Nu ska jag sova. Heeej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0