Dop dags

Idag har Fia, Peppe och deras lilla Arvid varit här och hälsat på. Vi tog en vända på stan, en lunch och sen åkte vi hem hit och fikade. Mycket mysigt.

Jag har tänkt på en sak. Att typ varje gång jag och Fia  pratar med varandra i telefon så pratar vi recept, mat och vad vi har ätit eller ska äta osv. Vi byter liksom recept med varandra. Man skulle kunna tro att vi är 50 år...:) Hahah

Aja, skit samma.
såhär såg det ut idag..


Lägg märke till Devin´s "flygiga" hår:) Det är helt omöjligt att få ner de..Hahah


Check it out. Min pojk bär Burberry..
 
..och han bär de galant:)


Vi ska på Junia´s dop imorgon. I Kungsgården.
Så vi åker imorgon middag ungefär och kommer hem imorgon kväll..


Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag registrerade mig via studentportalen på internet, och då får man pengarna fortare. Annars får man vänta till slutet av veckan/början av nästa.

2009-01-19 @ 18:25:25
Postat av: Caroline

Vet inte om det andra kom fram eller inte för det blev nå fel men jag skriver igen för säkerhetsskull. Jag registrerade mig på Studentportalen på internet, annars får man vänta till slutet av veckan/början av nästa.

2009-01-19 @ 18:26:40
URL: http://petterssoncaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0