Trivial

Idag var det min tur att kliva upp med Devin. Som tur va så vakna han inte för tidigt utan 7.45 tycker jag är ganska skapligt:) Jag tycker det är skönare att gå upp på söndagar för då är det mycket bättre barnprogram på tv:) Haha. Mojje och Mimmi på mallis är ju svin bra :) Sen är ju Ap-tv med Zillah och Totte också kanon bra. Hahah..

Igår var Micke och Anna här och käka tacos. Vi kollade lite på körslaget och sen va det dax för TP. Vi spela trivial varje kväll i Funäs så vi lära återuppta den traditionen:) Fast varje dag kanske blir tjatigt...
Micke vann såklart första omgången men sen tog jag hem den andra. De åkte hem runt 01.30 ungefär..

Visst är det konstigt att man kan alla andras frågor och inte de frågor man själv får?!
 

Idag vet jag inte va de blir. Jag längtar tills Devin ska sova middag så jag också får blunda lite...

Hej på er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0