Top Model och choklad

Det händer inte så mycket just nu lär jag erkänna. Vi jobbar på i skolan med de sista i vårat temarbete och imorgon är äntligen sista dagen och dags för redovisning. Fy tusan.

Jag och Nina sket i att kolla på de redovisningar som var i dag, för jag vet att de bara kommer göra mig ännu mera nervös och ifrågasättande till vårat arbete.
Så vi gick till nian och käka en sallad och sen åkte vi hem istället:)

När jag kom hem så städa jag hela lägenheten och sedan hämta jag Devin lite tidigare på dagis. Vi åkte sen ut till e-center och fikade med Patrik, Lena och co :)

Roger ska iväg ikväll så det blir lugna gatan här när Devin har somnat. Jag har köpt mörk choklad och vindruvor som jag ska tugga på till Top Model ikväll:)
Top Model och choklad. Kan det bli bättre? :)

Skriver nog imorgon hur redovisningen slutade:)

Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Top Model med äppelpaj och chokladbrownies med mandel är snäppet bättre! :)

2009-01-14 @ 15:07:13
URL: http://linahokdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0