Rullat upp på rullar..

Jag titta nyss in i vårat linneskåp för att lägga tillbaka ett lakan. Jag ser då i ögonvrån nån sorts rulle som sticker ut. Jag fatta först inte va de va men sen såg jag att de var mina juldukar som nån hade rullat upp på någon slags rulle.
Jag, i min tur, skulle då absolut inte rulla upp dukarna på rullar utan jag skulle bara vika dom typ tusen gånger, kasta in de i garderoben och sen inte tänka på att jag då kommer få stryka dom i 12 timmar när dom ska fram tills nästa jul..

Då är det alltså Roger som har skapat den där rullen av en gammal skvaller tidning och sen har han rullat upp dom där två dukarna på den. Och allt de gjorde han utan att jag ens har bett honom om det.

Jag tror nog allt att det gömmer sig en liten kärring bakom hans, så kallad manliga ytre...:) Haha
Det var i vilket fall väldigt snällt av han :)


Kommentarer
Postat av: Anna Mickelsson

Haha fan va fint! =)

2009-01-29 @ 08:47:57
Postat av: Nina

Jag tror inte att det var Roger.. Det var DEVIN THERESE!! Underskatta inte en lite busunge..

2009-01-29 @ 21:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0