Ok, de va de de

Hej på er!

Idag har vi haft heldag i skolan. Det gick super fort och det är skit kul :)
Imorgon är jag ledig och då ska jag och Devin på öppna förskolan och leka och sen ska vi nog ner på stan och uträtta lite ärenden:)

Jag och Nina har varit och svettas på Active idag. Det gick kanon bra och de va också skit kul. Så jävla skönt att ha nån med som man kan surra med, så tiden går lite fortare menar ja :)

Jag hittar ju inte den där jävla kamerasladden heller så jag kan inte lägga över nå bilder än. Typiskt!

Nu kanske man ska lägga sig och titta på nåt OTH avsnitt. hmm..


Kommentarer
Postat av: Nina

Haha, fan vad vi kämpade. Imorgon blir det förhoppningvis ännu värre, men det är så det ska vara right?! :) Jag fick ju träna ensam när du drog, det var en bra övning! Solade jag och glömde att ta bort klockan, idiot ellerhur! Pussar

2009-01-27 @ 21:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0