Fest ikväll i Sandviken

Det är långt ifrån varje dag som mina vänner i Sandviken och jag festar. Så därför måste man ju ta vara på de tillfällen då hela gänget kan vara med. Så nu är den dagen inne och de ska bli så otroligt roligt. Vi ska sjunga singstar, lyssna på E-type och äta kina mat, och självklart så blir de lite drinkar:)

Så jag och min nyfunna vän Nina tar tåget ner till Gävle kl 15 idag och där väntar mamma som tar oss till Sandviken. Sen ska vi till Fia runt 17.30. Det ska börjas i tid idag..

Devin ska vara med Roger här hemma och de kommer nog gå bra. Det är så jävla sällan som Roger är med Devin själv så jag hoppas dom kommer hitta på nå roligt och inte bara sitta här hemma...

Jag hittade lite gamla bilder när jag var i Sandviken sist....

Halva gänget på min 20-årsfest...


Kos 2003



Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0