Devin

Igår var som sagt första dagen på nya kursen och med nya klassen. Mycket trevliga lärare och en himla bra klass verkar det ha blivit iaf. Så jag är mer än nöjd:)

Devin sitter just nu och kollar på tåget thomas och myser framför teven. Min lilla gubbe. Hur ska de gå när jag ska va ifrån han så många dagar?
Man är jävligt kaxig när man bestämmer att han ska vara borta några dagar men när det väl börjar dra ihop sig och det är dags för han att åka så känner jag att gråten kommer närmar och närmare...

Usch ja. Det är ju just avskedsögonblicket som är det jobbigaste tycker jag.
Sen tro jag att helgen kommer gå jätte fort också, och vi snart är hemma och får kramas med han igen :)

Vi åker till Vemdalen runt 16 tiden men först ska jag ner till Tönnebro med Devin där pappa väntar..

Nu ska jag packa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0