15 januari

Hoj.

Fan va jag har sovit idag. Jag har typ gått upp halv 6 varje dag hur länge som hellst (känns det som) och idag såg jag mn chans att sova. Så Devin vakna runt 7 idag och runt 8 gick jag med honom till dagis. Sen gick jag tillbaka hem och la mig och sov fram tills 12.20.
Jag är för dååålig som lämnar Devin på dagis fast jag är ledig, men, i swear, det var bara idag:)
Jag tror att han har det rolgare där några timmar än med en trött mamma här hemma...

Så jag ska gå och hämta Devvan snart och sen ska vi åka till Maria oh Milo. Jag har längtat hela veckan efter att träffa dom, eftersom det va så otroligt längesedan vi sågs sist:) Så det ska bli skit kul..

Hörs en då..

Tjipp!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0