Utmanad

Jag har blivit s.k. utmanad av ingen mindre än Frida Erica Einarsson :)

Regler:
Det här är svårare än du tror.
Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn,
Alla svar måste vara riktiga, inga hitta på ord.
Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar på samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon har gjort.
Du får heller inte skriva samma svar på två gånger eller skriva ditt eget namn som svar.
Lycka till!



1. Vad heter du?: Therese
2. Ett ord på fyra bokstäver: Tand
3. Flicknamn: Tina
4. Pojknamn: Tomas
5. Yrke: Trollkarl
6. Färg: Turkos
7. Klädesplagg: Trosa
8. Mat: Tunnbrödrulle
9. Sak i badrummet: Tandborste
10. Plats/stad: Tallin
11. En orsak att vara sen: Tappat nyckeln
12. Något man skriker: Tamme fan
13. Film: The curious case of Benjamin Button
14.Något man dricker: Tranbärssaft
15. Band: Twisted Sisters
16. Djur: tyrannosaurus rex
17. Gatunamn: Torggatan
18. Bil: Thunbergs bil
19. Sång: The winner takes it all

Jag utmanar:
Jenny J
Emelie NL
Mikal W
Maria B
Sandra S

Kommentarer
Postat av: elin

Thunbergs bil, vad är det för märke, modell? är den billig? :P

2009-02-27 @ 21:08:15
Postat av: Kapitan Kloss

Är lite otydliga och tvivelaktiga regler anser jag. Sen vet jag inte vad som krävs av mig för en vinst? Sen har jag lite frågor angående just dina val av saker på T.



Är T-rex ett djur? I så fall vill jag ändra mitt djur från mås till Mingu.

Håller med Elin här ovan också. Vad är en Thunbergs bil? Den va lite cheese..

2009-03-02 @ 23:45:04
URL: http://balkanfc.sportsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0