Det går mindra bra nu...

Usch va jag är less idag. Jag känner mig trött och förkyld och vill inget annat än att bara dra täcket över huvudet och sova tills imorgon. 
Jag vet att jag borde plugga men jag har ingen motivation, och sjuk jävla ångest så fort jag tänker på det. Jag får ont i magen varje gång jag öppnar upp det där jävla worddokumentet. Därför ger jag fan i att öppna upp det och skjuter upp det hela tiden....
Så jävla dålig man är... 

Sen har jag varit så jävla slö hela den här veckan också. Jag har inte motionerat en enda jävla gång. Bara för att jag skrev sådär i söndags att jag skulle köra en stenhård vecka så har det blivit totalt tvärtom. Jag har ingen självdisciplin för fem öre och det stör mig nå så fruktansvärt. 

Mamma var och hämta Devin alldeles nyss. Dom ska till Hedgrind och baka pepparkakshus med min moster som är hemma från Gotland. Jag ska väl försöka ta mig dit sen...

Sen har jag ju ingen bil heller så jag kan ju knappt ta mig nånstans.... Åh!!!



 

Kommentarer
Postat av: Erica

Träningen får du ta som ett nyårslöfte =) för nu och fram till nyår kommer de ätas både de ena och de andra! Så ta det nästa år =)

O vill du ha promme sällskap, hör av dig!

2009-12-04 @ 18:38:26
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0