Det går bra nu...

Jag har nu bott 1 månad i min nya lägenhet och jag trivs så fruktansvärt bra. Helt sinnessjukt va skönt det är att bo själv. Éller själv är jag ju inte, utan Devin bor ju här tillsammans med mig men jag menar.....själv....och inte tillsammans med en annan vuxen människa :) haha

Det är så skönt och om jag vill ha sällskap åker jag bara ut till mamma eller går ner till Elin som bor snett under mig :) Kan tamme tusan inte bli bättre...


Just nu tittar jag och Devin på Rorri och äter bullar :) Devin kan sitta i hundra år och titta på tv. Skulle han få bestämma skulle han sitta framför tv:n hela dagen...

Nu ska jag vika lite tvätt. Puss hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0