Strömmingsleken

Idag när jag jag var och klippte mig va ju Devin med. Jag tog med dvd:n åt honom så han skulle sitta still och inte riva stället. Han satt så snällt och tittade på bamse och helt plötsligt tittar han på mig och Ann och säger -"heeeat?!??".
Mycket riktigt så spelades "tusen mil" på radion och på något konstigt sätt hörde han det :) Han är för go! Vi höll på och skratta ihjäl oss.
Men va fan, sooom jag tjatat och spelat h.e.a.t för honom:) Det kanske inte är så konstigt. Dom ska lära sig i tid!


Hade de inte varit för att jag ska hämta Mia på station kl 19 ikväll så hade jag tagit mig ett glas vin redan. Jag är så taggad och det kommer bli så roligt att se så fina pojkar igen :)

Bjuder på två h.e.a.t låtar här och nuuuuu...
(men det är så svårt att välja ut några låtar då alla är super bra :) )





.....så kom ner på strömmingsleken ikväll och lyssna på bra musik och titta på söta pojkar :)

Heeej på er!

Kommentarer
Postat av: Erica

Hoppas ni får skoj =)

2009-08-21 @ 18:36:44
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag hoppas du hade en riktigt bra kväll med ett bra band och att grabbarna var bra (som alltid).

Jag gillar att din son känner igen bra musik när han hör det ;-)

Bra låtar du valt men jag gillar Keep on Dreaming jättemycket just för att den har så bra budskap.

Kram och Keep on Dreaming

Mia :-)

2009-08-22 @ 09:42:13
URL: http://mammabult.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0