så kan det gå...

När jag var och träffade mina gymnasievänner i söndags kom vi (ganska ofta) in på facebook och bloggar. En av oss hade lagt ner sin FB sida ett tag, men upptäckte ganska snabbt att hon inte fick reda på någonting utan sin facebook. Hur sjukt är inte det egentligen? Jag menar, man blir ju bjuden på födelsedagsfester och dylikt på facebook och om man då inte har någon sida där, missar man ju alla dessa saker...

Sen har man ju helt slutat att höra av sig till folk också för man vet ju iallafall var den personen har för sig på dagarna. Genom att läsa hans eller hennes blogg får man ju reda på allt...så varför ska man behöva höra av sig?

...och här sitter jag, och bloggar! Skaplig dubbelmoral!

En bloggpaus kanske skulle vara på tiden?

Jag återkommer om det.....


Kommentarer
Postat av: Fagerlund

Peter la ju ner sin FB ett tag, men efter ett par veckor var han tillbaka =)



Jag tror ingen ringr/messar mer för att du slutar blogga eller, så blogga på =)

2009-08-20 @ 06:40:51
URL: http://fiaf86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0