Naturkompaniet har mycket fina kläder...

Hola!!

Lugn och skön dag även idag. Solat lite på förmiddagen, ätit, sovit middag med Devin, fikat i lekparken, promenerat i 70 min, varit på Me&I hos Jessica och nu sitter jag här.

Jag shoppade nada hos Jessica. Jag stod och höll i ett par canvasbyxor åt Devin men jag blev för snål. Trots att byxorna är  jävligt slitstarka och väldigt dagisvänliga så beställde jag inga. Jag är däremot sjukt sugen att klicka hem ett par byxor från Nanook åt honom. Jag tycker dom är skit coola och han skulle bli så fin i dom. Meeen, jag tror jag lugnar mig..
Dom finns på Naturkompaniet så det kanske blir en vända dit i helgen när man ändå är i närheten.
Såhär ser dom ut!

Ses då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skit lik Peter´s fiskebyxor =P

2009-08-12 @ 22:01:35
Postat av: Thessan

Hahah, jaa jag vet. Ja men de är väl typ ett par fiskebyxor kan man väl säga :) Sjukt snygg iaf!

2009-08-12 @ 22:08:29
URL: http://thessangruvman.blogg.se/
Postat av: FiaJ

Ja riktigt snygga :)

2009-08-13 @ 22:15:38
URL: http://fiajj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0