H&M nästa för min son? :)

Men vilket sommarväder det har varit idag. Heelt underbart!

Jag och Devin åkte till familjecenter på förmiddagen och lekte med barnen och tjattra med mammorna :) Sen åkte jag, Jessica, Devin och Signe ner på stan för att luncha med två av Jessicas vänner. Så dom satt där alla tre med sina söta bäbismagar och jag blev så avundsjuk :) Men det var hemskt trevligt och det är ju så sjukt roligt att spekulera  vad de kommer att få för kön på bäbisarna. Personligen skulle jag nog aldrig ta reda på barnets kön innan för jag tycker det är ju en del av spänningen (sorry, Anna och Mikal) :)
Iallafall så ska ju Jessica ha barn nu i påsk och det ska bli så roligt att se lilla Signe som storasyster :)
Devin och Signe va ju så söta ihop idag också. Dom kramades och tittade ömt på varandra:) hahah

Efter lunchen åkte vi till Maria och Milo för lite fika. Där var det fullt hus som vanligt, and I love it. Jag tycker det är roligt när det är lite livat omkring en och inte sådär tyst och tråkigt som det är här hemma hos oss.
Så dit åker vi nästa onsdag igen :) Vi satt där några timmar och skvallrade och drack kaffe.

Sen åkte jag och träna...

Dagens Devin

Med denna lätt avslappnade stil skulle Devvan platsa i vilken katalog som helst :) haha

Här är han nya pjucks..

Jag känner på mig att dessa kommer användas flitigt..


Tack för mig, Heeej


Kommentarer
Postat av: Fia

hahah, han har precis den rätt posen =P

2009-04-02 @ 09:38:15
URL: http://fiaf86.blogg.sea
Postat av: Fia

den rätta =)

2009-04-02 @ 09:39:04
URL: http://fiaf86.blogg.sea
Postat av: Viktoria ♥

Han skulle garanterat platsa i en katalog, utan tvekan! :)

Fina nya skorna var och jackan var riktigt snygg!

Kram

2009-04-02 @ 10:47:03
URL: http://enprinsessa.blogspot.com/
Postat av: Anna

Haha ja han har verkligen fått in den rätta avslapnade looken! Du har tränat honom väl :) Han kommer bli supermodell innan det är klart! =)

2009-04-02 @ 17:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0