Helgen i bilder!

Här kommer lite bilder..

Idag var det så fint väder så vi lära ut och testa Devins fyrhjuling..

(Men se så nöjd jag ser ut...)

 

Vi har även hunnit med en mysig fika på en uteservering på stan idag. Sofia, Micke, Ocka, Roggan, jag och Devin deltog. Tyvärr har jag inga bilder.

------------------------------------------------------------------------------------------------

I helgen var det dop för Arvid Gustav Fagerlund.
Såhär såg det ut...



(notera mitt evil-eye riktat mot Roggan, som inte kunde hålla koll på vår son under dopakten) :)

 
(Devin rännde så mycket i kyrkan att han till och med blev suddig på kort..)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Också några till kort på min andra hälft...
Devin alltså....

Sur-Devvan


Sko-Devvan


Snygg-Devvan


Kommentarer
Postat av: MLI

HAHA, jag röstar på Sur-Devvan!! Hahaha :D

2009-04-27 @ 09:06:49
URL: http://emelienl.blogspot.com
Postat av: Jenny

Men guud va snygg han var i me&i tröjan!! =)

2009-04-27 @ 10:45:25
Postat av: Therese

Jenny: Ja, den passa super bra till skinnjackan :) Jag är nöjd att jag tog den gula färgen för den är så fin nu till sommaren :) Nu lär vi banne mig ses snart. Kanske till helgen? Kram

2009-04-27 @ 16:22:01
URL: http://thessangruvman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0