Vilken helg de varit

Ja, den har verkligen varit super trevlig.

De börja iaf med att vi va ledig i fredags så då tog jag med mig min kära son upp till Hudik för lite shopping. Vi gick runt och kika lite, käkade lunch och bara mös i de fina vädret:) Så mysigt så.
Sen på kvällen va de dags för "klassfest" hos Carro. Vi va ut och åt först och sen gick vi upp till Carro. Det va heemskt roligt lär jag säga. Vi drack mycket goa drinkar och lyssna på gamla, hemskt gamla skivor :) Hahaha.
Sen gick vi ut på krogen. Jag, Madde och Oscar gick på JH men sen gick jag och madde över till Mousquet för där va de nakna karlar som dansa. Och de mina vänner va hemskt intressant. Vi visste inte om vi skulle skratta eller gråta. De va alltså chippendales där och de va nå speciellt lär jag erkänna...
Sen tog jag (håll i hatten) bussen hem :) Hahahahahaha...

Jag spenderade halva lördagen i sängen för att sedan bli skjutsad till tåget som gick till Gävle. Fagerlund kom och hämta mig på station och sen åkte vi och käka på Ikea innan jag åkte hem och gjorde mig iordning för Sandras inflyttningsfest.
Vart en del öl där och sen tog vi taxi ner på stan och gick på Eight Ball.
Herregud, vilket ställe alltså. Vilka människor!?!?!?!? Hahah

Sen tog vi taxi och en varsin påse sibylla mat hem:)

Så alltså en vääldigt trevlig och välbehövlig helg. Jag är sjuuukt utvilad efter den här helgen:)


 
Jävla röda bön-jävlar...hahah
  

  



Idag därmot har vi pluggat på våran fältstudie. Idag tyckte jag att vi fick mer gjort än vanligt:)

Sen åkte jag och hämta Devvan på dagis och sen åkte vi till Maria och Milo och hälsa på. De va ju såå längesen sist så vi hade mycket att prata om:) Milo och Devin är ju så rolig tillsammans. Grinar den ena så grinar den andra 2 sek senare också springer dom efter varandra runt runt i lägenheten:) Haha


Imorgon är de plugg igen. Eller plugg kanske va och ta i, vi ska iaf sitta där imorgon också och prata:)


Hej på er..


Kommentarer
Postat av: MOUSQUET

Kul att du gästade oss , googlade på Mousquet & hittade din blogg.



Hoppas du trivdes..nya tag , ny kock , ny-meny & inte bara det fullfart med nöjen..



Inte bara stripp & nakna karlar..



Vi har trubadurer , djs & kända gäster.



Hoppas vi ses lite vildare på Fredagar & mer party-feeling på Lördagar kör vi med.



Kul att du uppmärksammade oss.



Mousquets..Nöjes fixare & du vi finns på Facebook under Mosquet Söderhamn.

2008-10-15 @ 19:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0