Buffen

Jag och Devie åkte ner till Gävle i torsdags för att hälsa på min bror och hans fjälla Fia på BB. Dom har ju som ni redan vet fått en liten flicka:) Fasters lilla Junnis:) Junia ska flickebarnet heta men för mig är hon bara en "Junnis" :)

Lilla junnis är så söt och hemskt lik mamma Fia:)


Iaf, va till skolan i fredags för en ganska bra men helt onödig föreläsning. Sen åkte jag tillbaka till sandviken och bara tog de lugnt.

I lördags kom ju Henrik och Fia hem från BB så då va vi ju såklart dit en sväng och lukta lite på Junnis:)
Då hade jag ju redan hunnit med en vända i Valbo och på Owes och även hämtat en bakfull roggan på station i Gävle. Han hade varit på kryssning med jobbet.
Han va kanon full redan på torsdagkväll när båten skulle gå och ringde mig lite senare på kvällen och sa att han käkat musslor på BUFFEN. Alltså inte buffén utan BUFFEN.  Herregud...

Idag kom Fia och Peter och hälsa på och senare kom även Louise som va hemma från Göteborg över helgen. Myycket trevligt att träffas:)
Sen åkte vi hem.
Och nu har jag bytt klädsel på en stolsdyna i köket och orkar fan inte byta nån mer idag. Hahah, ser hemskt ut nu men va faaaen...

Imorgon ska Devin på dagis (prisa guuuuud) och leka av sig. Han har varit som en huligan hela helgen och rivit och slitit i allt hans små nävar har nått.
Mamma och pappa tyckte nog att de va hemskt skönt att vi åkte därifrån idag. Med tanke på att vi varit där enda sen i torsdags:) hahah

Jag börjar kl 10 imorgon och slutar 12. Känns inte så hemskt lockande att åka ner. Meeeen jag måste...

Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0