Kalla kvällar

Idag va de första "riktiga" dagen för Devin på dagis:) Jag åkte dit med han 06.50 och han vart sååå glad när han kom dit. Han sprang direkt till leksakerna och börja dona med dom :)
Sen gick ju jag då och han sprang faktiskt efter mig och ropa "mamma, mamma" när jag skulle gå. Men han vart inte ledsen eller hysterisk eller nåt utan de gick så bra :)

Sen hämta Roger han kl 14. Så de va en lagom dag idag för pojken :)
Sen hade han ju såklart ramlat ute på gården och skrapat upp näsan så han har lite skrubbsår där. Men de är nog sånt man får ta tro ja :) Bara de läker tills de är "klassfoto" den 23:e :) Hahahahahahahahahahaha

Jag har iaf jordens drygaste hosta. Och inte blev de bättre av att vi va ute och hade rörelsemoment idag på eftermiddagen. Från kl 13-16.30. Och de va ju inte sommarvärme ute direkt...
Efter de gick jag, Madde, Carro och Alex en vända på stan innan tåget skulle gå. Och de där jävla tåget kan man bryta ihop på. De va ju såklart inställt så istället fick vi sätta oss på en buss hem. Tar ju lite längre tid men jag somna innan Hagsta och vakna i Ljusne såååå....för mig gick de ganska bra lär jag säga:P

De va de. Är så förbannat fryssen nu så jag ska plocka undan lite sen ska jag ta en långdusch...


Hejda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0