Helgen är redan slut..

Hej hej!

Helt sinnesjukt va fort helgerna går alltså. Jag hinner inte med någonting känns de som.
Sen håller jag på att bli förkyld igen också. Eller jag har svårt att andas och lite snorig så de är väl nåt på gång tänker jag Devin är också jätte snorig och hostig men annars är han lika pigg som vanligt. Men känner jag dagisfröknarna rätt så hinnar han väl inte mer än dit imorgon så skickar dom hem han igen eftersom han är snorig. 
Känns inte som om de är de är de bästa läget att vara hemma men sjukt barn nu. Missar så himla mycket i skolan då. Men skulle han sjuk så är de klart att jag blir hemma med han :)

Igårkväll kom Micke och Anna hit. Lika trevligt som vanligt. Vi käka lite tacos och spela buzz enda fram till kl va typ 01. Sen kunna jag såklart inte somna så kl va väl lite efter 02 innan jag somna och sen vakna Devin 06.30.
Jag är skapligt trött nu iaf. Roger väckte jag alldeles nyss så nu tänkte jag lägga mig och vila nån timme så får dom två gå ut och leka lite:) 

Senare i eftermiddag ska vi till Agnes på 4-årskalas:) Så roligt så. Sen blir de mat hos Rogers mamma och pappa.

Och imorgon börjar allvaret igen:) 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag har bara testat strawberry cheesecake av H-D, och den älskar jag. Den andra har jag inte testat. Doch har jag testat Phisy food, för efterosm brollan min är frysansviarig på Kvantum,galen i glasso ch i just den smaken så fick jag en av honom. Men den var väl mest så där för mig, som itne riktigt är förtjust i chokladglass.. :)

2008-09-14 @ 13:13:52
URL: http://petterssoncaroline.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ojojoj, om jag känner en viss fröken rätt så ringer dom från dagis typ direkt, hon brukar vara snabb på att skicka hem snoriga barn! Du förstår nog vem jag pratar om ;) Är du ledig nåt till veckan?? Kanske kan träffas någon dag?

Kram!

2008-09-14 @ 17:53:21
URL: http://jennymariajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0