Första dagen på förskolan

Idag har de varit mitt lilla hjärtas första dag på förskolan. Eller de va inskolning mellan 10-11 imorse men endå:)
De gick iaf kanooon bra. Han sket fullständigt i mig och Roger och röjde fram där bland tågbanor och bilar.
Sen hann han träffa sina nya kpmpisar ett litet tag också och han va inte de misnta blyg:)
Jag är så stolt över han. Stor killen min:)

Så hon trodde inte de skulle bli nå problem med resten av inskolningen och som de lät så blir vi nog klar med den den här  veckan eller i början av nästa:)

Idag hade vi Dramaklass som börja kl 13. Vet inte va jag ska säga om de riktigt. Så jag låter de va osagt...
Imorgon har vi bara ett förmiddags pass så vi slutar vid lunch. Niiice:)

Vi har även varit på Wernersson´s kalas idag:) Vi åkte dit och fika och surra lite på kvällingen.


Nu kanske jag ska lägga mig. Fast jag är så jävla sugen på nåt att äta eller dricka.. Fan.
Te blir de nog...de är bra...



Hejdaa


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åå stora killen =) Va skönt att det funka! Kul =)

Hare braaa!

Krams

2008-09-08 @ 22:50:09
URL: http://jennymariajonsson.blogg.se/
Postat av: Gruvan

Såg Wernersson att det var en keps?? =)

2008-09-09 @ 11:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0