Exemplariskt dagisbarn

Devin, Devin, Devin Devin. Han vinka så glatt när vi gick ifrån han idag.
Alltså, hur kul har han haft med mig de här året egentligen? Kanske är jag som haft de roligast? :)

Jaja. I vilket fall så går de hemskt bra med inskolningen och han är ett "exemplarisk dagis-barn som går runt och poar ute på gården för sig själv" fick jag höra när jag hämta han idag :)

Imorgon är de skola som gäller. Föreläsning någon timme på förmiddagen sen dramamoment på eftermiddagen. Jag gruvar mig inför dramat lär jag säga.


Händer väl kanske inte så mycket mer. Väntar och väntar på att bli faster men Henriks bäbis verkar inte vela komma innan jul iaf:) Heheh



Vi va och kolla på ett hus på Klossdammen idag också men de vette fan om de va nåt att ha :) haha näe vi får se...

Dags att sova. Tjaaa

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag kommer nästa fredag, ska bli så sköönt.. Jaa vi ses dååå! Puss

2008-09-13 @ 08:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0