Äntligen helg

Den här veckan har gått så jävla fort. Förstår inte riktigt...

Ïgår hade vi en föreläsning som va ganska intressant lär jag erkänna och sen hade vi då Drama. Herremingud va de är drygt alltså..
Va hemma runt 17 sen va de bara hem och leka lite med Devin innan han skulle lägga sig..

Idag fick jag sovmorgon. 08.30 blev jag väckt:)
Sen så skicka jag iväg Roggan och Devin så jag fick storstäda lite för på tisdag kommer dom och värderar våran lägenhet. Så jag tänkte att jag fixar allt de värsta idag så kan jag bara damsuga, torka golv och damma igen på måndagkväll:)
Ska bli intressant i vilket fall..

Ikväll kommer Anna och Mikael hit och ska käka lite tacos och spela buzz:) Jag tror jag vill se "musikmaskinen" ikväll också för om jag inte minns helt fel så tror jag Ralf är med:)

Jaja, nu ska jag duscha sen ska jag iväg och uträtta lite ärenden.

Hejda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0