Helgen

Tjenna.

Jaa då va de ju så att jag skulle skriva lite om helgen som var. Jag kan ju börja med lördagen då. Jag bestämmde mig i sista minuten att jag skulle med Patrik och Johanna ut. Så jag åkte in till Johanna och då va redan Patrik, hans brorsa och någon till kille där. Det rassla in några kompisar till Johanna en timme senare typ och sen va vi inte kvar så länge till där.
Vi gick då vidare till Ingela som hade utflyttingsfest. Vi va där en stund men det va så himla mycket folk där så vi gick vidare till nån annan fest lite längre bort.
Där va vi tills det va dags att gå ut på DrJekyll & MrHide. Väl där inne så va de skapligt med folk och huur trevligt som hellst. Mycket bekanta ansikten som man kunna surra med:)
Tog en taxi hem runt 3 tiden. Det va ingen som vela ha efterfest så.. Suckers!! :P

På söndagen va de ju såklart min tur att gå upp med Devin. Och ni ska då inte tro att Roger ställer upp och går upp när jag har varit ut eller.
Nej då, 6.10 så vela inte Devvan sova nå mer och då va de bara för Gruvman att kliva upp.
Så jag låg och halvsov i soffan medans Devin sprang runt med kastruller och stekpannor och lekte för sig själv.

Sen på eftermiddagen så åkte vi ut till Trönö och åt.


Idag så va de ju som sagt redovisning. Det gick ok.
Vi slutade 11.45 så vi hann med 12.06 tåget hem så det har varit en luuuugn och skön eftermiddag här i soffan fram tills det var dags att hämta Devin på dagis kl 15.

Ikväll har jag kollat på UB och DH. Det sistnämnda är sjukt bra nu alltså. Jag tröttnar nog aldrig på de.

Imorgon är jag ledig. Ovanligt va? :P

Roger tittar just nu på det där förbannade krabbfiske på discovery. Jag hatar det programmet!!!!! Jag går och lägger mig nu.
Ciao

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ska vi ta en tur till Maria imorron? Runt 12 eller nå? Läre väl höra med henne först pm dom är hemma iofs :P

2008-10-28 @ 22:45:56
URL: http://jennymariajonsson.blogg.se/
Postat av: Louise

Jaaa, det programmet gillar johan oxå !! :) Dryygt

2008-10-29 @ 19:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0