Ursinnig

Men visst är det hemskt underligt att när de försvinner något i hemmet så är de alltid kvinnnans fel att de är borta. Jag ljuger inte, de är alltid vårat fel.
Spelar ingen roll om de så är en snusdosa som är borta och jag inte ens snusar, så är de iaf mitt fel att den är borta....

Det va ungefär samma sak när man va liten och cykeln blev snodd fast man låste den. Pappa bler ursinnig och sa att jag kan omöjligt ha låst den ordentligt.
Men sen, när hans cykel blev snodd så va det ingen stor grej alls. Nej, då kunna han likom inte göra så mycket mer än att låsa cykeln tyckte han :)

Nyss va de ett par nycklar som va borta som jag aaaaldrig använder. Alltså, jag har inte en tagit i dom. Men likförbannat va de mitt fel att dom va borta. Roger stod här i hallen och gorma och skrek åt mig.
Tillslut hitta han dom där Devin har alla sina mössor.

Tack för mig!!


Kommentarer
Postat av: Lojz

Jag vet! Hon passar skiitbra i det! Hah, näeeedå det är lugnt, det blir int nån blondering :) Den fasen har jag gått igenom redan :)

2008-10-17 @ 08:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0