Tröttast

Jag lär bara slänga in ett kort litet inlägg innan jag drar mig tillbaka för kvällen.
Jag har suttit nästan hela kvällen (tog en paus när det vara Färjan och Prison break, men endå) med alla jävla uppgifter vi har att göra i skolan.
Så idag har jag skrivit en loggbok till bilden, gett alla i min studiegrupp kommentarer av deras rörelseuppgift och nyss vart jag klar med pedagogen som vi ska redovisa om imorgon på seminariet.
"Rousseau" heter den förbannade författare/pedagogen.

Så nu är jag lite förberedd på redovisningen imorgon men inte alls lika föreberedd som jag hade hoppats på.
Jag är så sjukt trött så jag orkar inte läsa nå mer idag utan jag går och lägger mig nu.

Ska skriva om helgen som varit imorgon när jag har lite tid över. Jag slutar ju tidigt imorgon så en liten stund över har jag nog :)
Kan iaf säga att jag hade skit roligt i lördags:)



Nääe tamme tusan att Devin ska vakna nu dåååååååå. eller han gnäller till åtminstone nu. Åhhw..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0